Nyhedsbrev – september/oktober

Bueskydning med instruktør Michael SigilSiden sidste nyhedsbrev…

Udover at Sune er tiltrådt som skoleleder, har vi timeansat Simon. Simon skal i en periode være ekstra ressource i dagligdagen, hvor han træder til hvor der måtte være behov. Simon er 24 år og har netop afsluttet sin uddannelse til pilot.
Som I sikkert har hørt fra eleverne, har vi i starten af september afholdt Diagnosticerende tests. Det er altid krævende for eleverne, at udarbejde sådanne test, men omvendt er det godt at gøre sig erfaringer med testsituationer, således at det på sigt minimerer presset til de afsluttende prøver.
Resultatet af tests bruger vi til at kunne følge hver enkelt elevs faglige udvikling, ligeledes bruges de til tilrettelæggelse af den individuelle undervisning.

Ny hjemmeside

I denne tid arbejder vi på højtryk for at få vores nye hjemmeside færdig.
Teknologien udvikles utrolig hurtigt, og vi vil gerne følge med den udvikling. Vi har i samarbejde med Web-koncept gået sammen om at skabe en ny hjemmeside. Vi håber på at kunne vise siden frem sidst i oktober måned.

En hilsen fra den nye i ”klassen”
Jeg har nu været på Tappernøje Dagskole i tre uger og haft fornøjelsen af at lære de skønne elever og medarbejdere at kende. Jeg er blevet taget utroligt godt imod og alle har udvist stor tålmodighed med mig, når jeg skal nævne navne på alle de nye ansigter.
Jeg ser frem til at møde alle pårørende og få sat ansigt på jeres navne.
Jeg føler mig særdeles privilegeret over, at skulle være leder for så mange søde elever og en personalegruppe med et virkeligt højt fagligt niveau.

Sune Havlykke, skoleleder